Algemene ledenvergadering 2020

ALV Ravijn

De algemene ledenvergadering zal dit jaar plaatsvinden op 30 sept. Deze zullen we online organiseren. Agenda en bijbehorende stukken en link om aan te melden voor de vergadering volgen.

Daarnaast is het bestuur vanwege aftreden enkele bestuursleden op zoek naar nieuwe leden. Ben jij die gene die affiniteit heeft met de club en zich wilt inzetten voor;

- Aansturen/inventariseren en coördineren van onze groep vrijwilligers
- Coördineren/aanspreekpunt van de trainers

of ben jij diegene die bedrijven warm kan maken voor het sponsoren van onze club? Dan zijn we op zoek naar jou. Past een van deze 3 taken bij jou laat het ons weten.

Wat kun je verwachten als bestuurslid? We vergaderen 1x per maand 2 uur in het clubgebouw. Daarnaast ben je in meerdere en mindere mate bezig met je taak, afhankelijk van wat er op dat moment ligt aan vragen en/of opdrachten. Natuurlijk sta je hier niet alleen voor. Bestuursleden onderliggen overleggen buitenom de vergadering regelmatig.